.reminder.

.若不麻烦,看了请给comment.

Wednesday, September 9, 2009

090909?

One of my bestie finally in a relationship with his love one...
Hope they can be together will forever... =)
You should thx me, for putting QiiZ as one of my featured friends in fs huh? If not, i dun thk u two will know each other... lolx!

Louis & Qiiz

昨天晚上突然非常的想您,拿手機了....但我怕会打扰你,

很累, 终与睡着了...

從那天到今天, 我们已经少接触了...因为我知道你很忙

我好妳, 妳知道嗎 ?

少了妳, 變得好安靜了..

我都会想之前跟妳聊天時候的內容, 也常常躺在椅子上想妳..

我通常都会乱乱想, 你对我说,不要乱想...想你就好~

但我很想知道你在想什么...


我一直告诉自己在消失之前, 要好好珍惜现在的妳..

未来的回忆, 发生过的事情都会刻骨铭心

我已经在珍惜..


时间突然静止,停格在那一瞬间

那个画面,那张—两个人走过的背影

原来,我还在

而你,也还在......希望你是真心


其实我要的只是..你送我的
Completely adapted from回忆..


Sorry bro, for copy the article u wrote, but i like it, really match my feeling for this long...

A word for you, precious what you have now, dun thk so much...
Jia you~

No comments: