.reminder.

.若不麻烦,看了请给comment.

Saturday, July 4, 2009

.future? i'm lost.

今天中午和媽咪吵架
我在和朋友通過即時通討論該選讀什麽科系
她突然就站在門口
破口就大罵
說我都已經沒有心要念書了
還討論什麽?
還說我每次都出街出到很遲囘
我承認這是我不對
但是
說我沒有心要念書
那就錯了


我需要的是你們的意見
給予我信心
你這個兒子缺乏的就是自信
我對未來很迷惘
我真的不知道要念什麽
該説是能念什麽
對不起
去年在taylor時沒有很用功
沒能拿到很好的成績
完成念牙醫的志願
我很沒用

對不起.

我只會弄你們不開心
尤其是你,我愛的你.....
我常弄你不開心吧
因爲我的情緒化

....今晚沒有得失眠
因爲明天得載弟妹去補習
T_____T

晚安~



我们要学会珍惜 要珍惜爱情
不要把真心当作游戏

我们要学会珍惜 要珍惜自己
不要再让下个爱你的人殇心

还记不记得 那天好聚好散
我好心要递面纸给你 你却爱面子不拿

我们之间 还有多少 心里的话
三杯黄汤下肚之后 再继续说吧

与其说 我们都是过来人
不如说 我们都曾经当过烂人

不得不承认 我们都不是乖宝宝 好学生
可是不代表 不能进化成更好的人

一起努力过曾经追求过的梦
不管过了多久 都牢记在心中

不需再多说 一个拥抱就够
我的眼神 只有你懂 它代表什么

一起在岁月里面酌不完的酒
不管现在未来我们成不成功

此刻的拥有 是我的身边
还有你们这些朋友

5 comments:

Anonymous said...

hey bro are u okay?i tot u already decided to go for civil engineering huh?>.<" hmmm i feel lost about my future too T.T
anyways here's an advice for u:stop using nonsense excuse such as "paralyzing" ur brain and so on to smoke la!!==" No matter what, smoking's never the right choice for u....and i'm sure u have the other better way than that^^ u gonna have some faith in urself:D


Clement

Faustine said...

study hard to repay ur parents!! all the best :)

God bless. ^^

���������� said...

我只是个路人甲罢了..
我也只能说加油吧..= ="
有空也到我的bloG看看吧..
没勉强你..
http://remmynes.blogspot.com
Gambateh!!
希望你能做得更好^^

Niki♥ said...

jia y0u ba~

K.I.A.I.Y.O. said...

Sometimes juz a lack of communication wit family members, as long as the heart n explain to them, thy will noe u is not it?